lunes, 28 de mayo de 2007

- q é da túa vida???-

-Dixo paula...

-eu en verdade teño bastatnte que contar, acabei en Semana santa
moritño detodo, coa viaxe de semana santa, a visita dunhas amigas e a da miña
nai e mailo meu irmán.
Estou moi atafegado, teño moitísimos traballos que entregar e logo os
correspondentes exames! Xa empezo a semana que ven que teño os da
Escola de Francés, logo os da carreira, 7 en total de 5 asignaturas
máis francés.
Polo de agora estou bastante contento xa que a única nota que teño, un
informe de práctticas de técnicas instrumentais no laboratorio saquei
un 1.95 de dous!!
Onte saín xa de ultima vez á RazzMatazz, facían un concerto
espectacular e logo xa sesión de clubs tamén a altura. Ademáis agora
volven a abrir até as .6.30!
Bueno, pois eres oportuna preguntando sobre o meu verán, xa que este venres organicei os proximos 13 meses. Coméntoche:
  • Até 28 de Xuño estudar coma un cabron e sacar algunha matrícula de honor. Facer o papeleo Erasmus e conseguir a beca da generalitat.
  • o 28 de xuño ir ao festival da amizade gay-hetero na RAZZMatazz con LOCOMÍA!!!
  • Inmediatamente despois quedarei 15 dias en barna como é habitual para acabar de facer a táboa de equivalencias erasmus coa miña cordinadora, revisións de exames, playita, fiesta, acabar o meu bonomuseo, e o SummerCase, un dos maiores festival de música independiente do mundo mundial! Este acaba o 14 de xullo Gustaríame coller un voo para o día 15 de Xullo, pero en vueling xa estar carérrimos.
  • Irei a Extremadura uns 4 días co meu pai entre iso e o apostol (sempre que non coincida con ningun concerto en santiago!)
  • Voltarei para o apostolo, verei se saio se marcho ou se veñen algunhas amigas miñas de barna.
  • en Agosto sacareime o práctico do coche mentres traballo como técnico de laboratorio no CHUS, ou hospital xeral universitario.
  • Sacareime o carné, espero ir a exame sobre o dia 20 e
  • voltarei dúas semanas antes de comezar as clases para irme habituando a vivir en barcelona (non che contei que a partires de xullo tenño un piso preto da fachada sagrada familia estilo aquí-estoy-yo-y-mis-cojones ???),Comprar unha bici e testear os millores medios de transporte público
    • Comezarei ocurso con 6 asignaturas mói interesantes, enxeñeria xenética molecular, biorreactores, biotecnoloxía alimentaria ou microbioloxía molecular son algunhas das perlas que me tocará estudar, ¡xa se acaba o periodo de ciencia básica para meterme xa en materia!, tamén quimica e enxeñeria de proteínas.
    • Acabarei o primeiro semestre e unha semana de descanso en Milano, onde comezarei a miña estadaerasmus durante 5 meses!
    • Irei a Como, a Friburgo, a Roma, e se podo algun dia baixarei a napoles durante esta estada, tentarei ver a todolos erasmus italianso que coñecín e recibir o máximo número de visitas posíbel.
    Ala!! ahí o tes todooooo!

    A donde vas de interrail? con quen vas? A min encantaríame ir á zona
    de Grecia e italia, pero ninguen quere vir comigo,s e tes un sitio
    libre, infórmame que me faria moita ilu facer un viaxe destes.
    E agora que o penso ti seras quen de facer un interrail? chegaranche
    as horas de tren pra durmir??? Dormilonaaaaaaa!!!

    Sobre cambios de estilo Eu polo de agora non cortei o pelo dende a semana seguinte que viñestes vós, e penso que non o cortarei xa que non teño tempo a baixar a llongueras, asíq ue cando acaben terei unhas greñas que cortarei antes de vir a santiago millor
    dito prepararei, porqu faime ilu telo longo, ´tinguireino e alisareino
    permanentemente supoño. de novidades só teño unha gorra a cadros preciosa que non quito de enriba!
    Por certo fixen un pircing! teño o trago ou tragus furado!!! é un dos
    lóbulos da ourella, o que mais doe de todos!!!
    FAite un myspace como Nati e mais eu para que nos poidamos comunicar!!!

    eiqui tes o meu www.myspace.com/kryser
    Un bico, vou comer comida china que me invitan e chego tarde, e teño
    que enviarlle a miña práctica aos meus compañeiross!!-

    - Contestei eu...
    vaia currada que me metín, pero tí que fas mirando correspondencia allea?

    *O texto da carta foi convenientemente modificado para protexer a intimidade da destinataria e facilita-la comprensión dos lectores do blogue
  • No hay comentarios:

    Publicar un comentario