viernes, 22 de diciembre de 2006

Dulce navidad, dulces regalos...

Bueno... aunque últimamente parece que me ha dado por las listas, realmente no es así, ya que lo que viene pasando es que tampoco dispongo de una eternidad de tiempo para deleitarme en el sonido de las palabras...
La que ahora viene, es a razón de facilitarle las cosas a Papá noël, a sus Surreales majestades del oriente, y a los amigos invisibles, gracias a la maravillosa idea de los feed! ( que habréis de perdonarme pero aún no os puse ninguno..)

Pues eso, nadie sabe nunca que regalarme, y acaba todo en un rincón de mi habitación. Así que para no tener yo decepciones, aquí os pongo lo que me haría feliz:
  • Unha sudadera aberta e estampada, preferibelmente con capucha, algo, xa sabedes, estilo H&M...
  • Hai por aló (bna e compostela) unhas All Star de marca Victoria co tecido negro coas raias laranxas... que majas, comprádea antes de que o faga eu!
  • Unha gorra a cadros sería algo ideal
  • Un pixama bonitiño ( isto quer dizer sen animais ridículos como os gatos, as arañas, os osos e as xirafas...) para estar pola casa os domingos de resaca...
  • Tamén iría ben unhas zapatillas para estar por casa tamén, tamén majas, non horríbeis con pinta de pelota de futbol, pes de hobbit ou demos fritos... algo sinxeliño
  • Hai uns calzoncillos en hipercor que poñen "hoy no me puedo levantar"...
  • Hai tamén unhas camisetas en Pull & Bear moi chulas, recordade NON ás raias mareantes(todas iguais)
  • En barna quedeime sen tazas....
  • Fai frio nesta casas de compostela onde non me poñen calefacción... unha mantiña cuca?
  • A día de hoxe, Lidia, Marieta e máis eu, explotamos casi tódalas peliculas da hemeroteca, e téñolle que baixar os fumes a lidia cun trivial? Party&co? Tabú?
  • Todos sabedes como odio a miña funda de portátil, unha lixeiriña, con camara de ar, e sobre todo hermosa faríame moi feliz
  • Se che gusta regalar tecnoloxía (ten en conta que queda desfasada) unha Mini SD de 1 ou 2 GB seríame moi útil no meu móbil
  • Unha corbata, e non a quero de seda, dun material mate... aínda non sei moi ben como a quero, con certo toque punk!
  • Unha pluma estilográfica, para darlle ás letras o estilo que me caracteriza
  • Un reloxio plano de Swatch
  • Un par de guantes

Agora dareivos unhas suxerencias...
  • Non me gustan as raias horizontales mareantes, se teñen que ser, que sexan desiguais, é dicir, diferente grosor, color..
  • Os libros teñen o seu encanto, pero as pelis non molan nada, porque é moi raro ver unha peli máis dunha vez. os discos... adoito baixarmos.
  • As miñas cores favoritos son o azul e o amarillo
  • Colonias, son moi esixente, agora esgotáronseme Ultraviolet e máis Tommy

No hay comentarios:

Publicar un comentario