martes, 12 de diciembre de 2006

Stress

Stress, traballo, estudio, repaso, le, corre, cólate no FGC, apunta, recupera, come ben, come sano, pensa, namórate, esquécea, sal, azucar, entra, música, hormona, estadístico, pronombre, hemeroteca,
everythin'in just one word: Autònoma...

Despois dun rien-a-faire ponte, mirando prás moscas, tentando estudar na casa, tentando estudar en sociales, de comprobar que me distraio coas manchas das fotocopias, que a bioestadística non me interesa, e os biorreactores menos, que son máis influenciábel polas modas do que pensaba, e moitas cousas máis, decátome de que só queda 1 semana para marchar, e teño que entregar exercicios de bioquímica, facer un exame dun libro e das miñas compentencias "adquiridas" durante o trimestre nas miñas clases de Francés da EOISabadell(isto quer dizer que me teño que chapar o libro enteiro...). Por riba, gustaríame poder esquecerme xa de Bioestatística e Fenómenos de Transporte antes de chegar a terras galegas. Iso significa estudar moito nunha semana na cal hai un cumple na vila, un en barna, e despois o último sábado do ano....Tocará Razz ou Paloma? quen sabe...
Alomenos son feliz, por 3 cousas, teño froita: mazás, quives (mmhBop!), e mondarinas(xD), teño os meus pantalóns novos de desigual a cadros (praisepop) e teño grandes amigas (só hai 1 tio d 3) no K011. A verdade... e que a vida non foi tan mal como esperaba, era máis pesimista.

Si onte din en pensar en que pasaría se quedase en Compostela, a facer Enxeñaría Química (buadgh!), bioloxía, medicina ou algunha mandanga destas, todo o que me houbese perdido, as fendas que habería sufrido. Pero penso que non foi un análise coidado, téndese a pensar, que se ti non fas por cambiar, ren cambia, pero a entropía évos invincíbel. E supoño que igualmente seguiría tendendo cara o lado pop da vida, recuperando as relacións rotas que alí deixei, e tendo un lugar onde saír en fin de ano... grande interrogante, esta vez terei que facerme o enfermo???

Espero que vos cunda a miña vida... pero nin sexo nin juerga teño pensado contarvos polo de agora....

No hay comentarios:

Publicar un comentario